Provoz dočasně přerušen

Super-Autodíly.cz - autodíly, autopříšlušenství, motorové oleje, výfuky, …

autodíly Škoda, autopříšlušenství, motorové oleje, výfuky, ráfky, autoskla, autobaterie, tuning, …

SUPER AUTODÍLY s. r. o. » Internetový obchod » Obchodní podmínky

Obchodní podmínky 

Obchodní podmínky Internetového obchodu SuperAutodily.cz

Obchodní podmínky se řídí dle Spotřebitelského zákona platného v České republice.

Objednání

Vyplnění objednávkového formuláře se rozumí jako závazná objednávka zboží. Je proto důležité správné vyplnění doručovacích a fakturačních údajů.

Potvrzení objednávky

Je generováno automaticky při obdržení objednávky. Je-li zboží na skladě v uvedené ceně a kvalitě, je objednávka přímo postoupena ke zpracování společností SUPER AUTODÍLY s.r.o. (dále jen „SA“). V opačném případě bude zákazník v co možná nejkratší lhůtě vyrozuměn o nemožnosti vyhovění objednávky.

Dodání zboží

Způsob přepravy, není-li výslovným přáním zákazníka jinak, zvolen nejoptimálnější formou dle zkušeností „SA“. Zboží (je-li skladem) je odesláno na dobírku nejpozději do 3 pracovních dnů, zpravidla však hned následující pracovní den po přijetí objednávky. Po území České republiky distribuci zajišťuje „SA“ pomocí České pošty (dodací podmínky dle České pošty) nebo kurýrních služeb (zpravidla DPD – dodací podmínky dle spol. DPD a to do 2 pracovních dnů od odeslání zboží – většinou do 24 h). Při dodávání na Slovensko „SA“, pro velmi špatné zkušenosti, ukončila spolupráci se Slovenskou poštou a distribuuje pouze prostřednictvím kurýrních služeb. Ceny dopravy jsou vyznačeny v ceníku na stránkách „SA“.

Rovněž je možné po domluvě zboží osobně vyzvednout na adrese sídla „SA“. POZOR: „SA“ nemá vlastní sklady, a je proto třeba alespoň jednodenní lhůta na připravení objednaného zboží.

Převzetí zboží

Probíhá dle podmínek dopravních společností. Zboží bude vydáno po zaplacení dobírkové ceny. „SA“ žádá zákazníky, aby si pečlivě překontrolovali nepoškozenost obalů před převzetím zboží. Při případném zjevném poškození zboží nepřijímat a sepsat s dopravcem protokol o poškození. Tuto skutečnost zákazník neprodleně oznámí „SA“ a domluví se na dalším postupu. V případě potvrzeného protokolu o škodě dopravní firmou je zákazník naprosto zbaven jakékoli odpovědnosti za poškozené zboží. (Tyto škody už si dále řeší „SA“ s dopravci sama.)

Reklamace

Řeší se dle spotřebitelského zákona. Zákazník vadné zboží doručí na adresu sídla „SA“ spolu s vyplněným formulářem, který je ke stažení na stránkách „SA“. Bez tohoto formuláře nemůže být reklamace uznána. Zboží je dále postoupeno k posouzení výrobci. Zákazník bude o stavu reklamace vyrozuměn v zákonné lhůtě (obvykle 30 dnů). „SA“ dále upozorňuje zákazníky, že má zboží označeno, aby nedošlo k záměně poškozené věci. Neuznané reklamované zboží bude zákazníkovi, není-li výslovně domluveno jinak, vráceno na adresu zákazníka na jeho vlastní náklady.

Další ustanovení

„SA“ se zavazuje zákazníka informovat o nemožnosti vyhovění objednávky v řádném termínu. „SA“ si vyhrazuje právo na změnu ceny nebo balení zboží. O té samozřejmě včas vyrozumí zákazníka, který si zboží již objednal a to před odesláním zboží.




Tento web používá redakční systém Clips. Copyright 2007 www.clickmedia.cz - tvorba www stránek a webdesign.


SUPER AUTODÍLY s. r. o., Buková Lhota 35, 256 01 Benešov Partnerské weby: Seznamka, Kosmetika, auto samolepky